Дэлхийн дайн 13-р хэсэг

1497766_664365546919884_1128843643_n[1]

Амьдрал надад яагаад ингэ их хатуу хандаж байгаан бол. Одоо надад крисээс өөр хүн алга хэрэв би одоо тэрнийгээ алдвал галзуурхад ч бэлэн байгаа бна. Магадгүй амиа хорлочихож ч магадгүй. Яагаад ийм нам гүм байгааг ойлгохгүй бна. Магадгүй бидэндээ ганц наран болж байсан жимин байхгүй байгаа болхоор л тэр байх.

Крис:анжейлаа

Би:………………

Крис:анжейл

Би:………………

Крис:АНЖЕЙЛ!!

Би:яасан юу болоов

Крис:түр зогсож бай бид нар бууж морь харчаад ирэе

Би:за *машинаа зогсоолоо*

Бүгд машинаасаа буун тал тал тийшээгээ явав. Өнөөдөр 10сарын31 дүүгийн минь төрсөн өдөр жейлаа төрсөн өдрийн мэнд хайртайшүү 18насны төрсөн өдрийн баярын мэнд хүргэе. Өөрийн эрхгүй дахин инээж эхлэв. Магадгүй жейлийгаа дэндүү их санаж байгаа болхоор л ингэсэн байх.

~~~Крисийн талаас~~~

Морь харчаад буцаад машинруугаа очох гэтэл тэр инээж байв. Чин сэтгэлийн инээмсэглэлийг нь харалгүй уджээ. Жиминийг үхсэнээс хойш нууцхан нулимс дуслуулж унтах болгондоо жимин тэгэд зүүдэндээ уйлж эхэлнэ. Энэ байдлаараа бараг сар боллжийн. Удахгүй өвөл боллоо

Хэнри:манайхаан машиндаа сууцгаая эмэгтэй хүнийг хүлээлгээд юу хийхэв

Бүгд:окэе

Машин руу явлаа. Тэр инээмсэглэлээ хурааж дахиал нөгөө чимээгүй хүйтэн хөндий харцаар харна.

Ёол:ёооё нэг сайхан усанд орох юмсан

Баек:харин тиймээ

~~~Миний талаас~~~

Машиндаа суун ЖПЭСээ асаан хамгийн ойрхон голыг харлаа. 20 км яваад байгаа юм бна. Бүгд сууж голын зүг явлаа.

Би:бууцгаа

Ёол:яах гэж байгаан

Би:усанд ормоор бна гээ биздэ

Бүгд:yyyyyyeeeeeessssss

*машинаас буулаа*

Бүгд хувцсаа тайлан гол руу орлоо. Би харин ойр тойрныг шалгахаар явлаа. Юу вэ түүдэг галууда унтраагүй бна. Магадгүй энд биднийг ирхээс өмнө тэд явсан галаа унтраалгүй их л яарч явждээ.

?:юу болсон бэ хайраа

Би:амьд үлдэгсэд

Крис:юу хаана

Би:явцан бна биднийг ирхээс өмнө түүдгээ ч унтраагаагүй

Крис:зүгээр унтраахаас залхуу нь хүрээд унтраагаагүй байж болношдэ

Би:үгүэй тэгвэл энэ газар бүхэлдээ шатна

Крис:сонин л юм

Би:харин тиймээ, чи усандаа орохгүй юм уу

Кртс:орчоод гарж ирж бна

Би:явж хувцсаа өмс ханиад хүрэх гэж байгаан

Крис:харин ДӨ хувцас угаана гээд

Би:ядаж машиндаа орооч нэг бол голруугаа

Ёол:манайхаан анжейлийг усруу шидэе

Би:ЯА ПАК ЧАНЁОЛ ЧИ ҮХСЭНЭЭ ДОНГОСООД БАЙГААН

Баек:ёолбн санлыг дэмжиж бна

Би:ХӨӨЕ ОЙРТВОЛ ЦОХИНОШҮҮ

Суо:за ганцхан удаа шидүүлчих

Би:та нар үхэхийг хүсээ юу

Кай:дэлхийн төгсгөл ирж байхад бид нар үхэхгүй гээд хаачих юм

Би:хөөе чанёол цаашаа бай

Хэнри:зөөлөн шиднээ

Би:хөөе крис

Крис:пак чанёолын санлыг дэмжиж бна

Би:та нарыг яах ьэ дараа нь яаж хашраахаа мэднээ

Ёол баек бид 3 хөөцөлдөв. Ёол муу өндөр гозон чамайгдаа

Би жижиг хүрхрээний дээр гараад зогслоо. За бүслэгдсэн хөөрхий

Баек:өнгөрсөн мэд үү

Ёол:баек 3 тоолоод барьж авая 1 2 *би шууд хамраа чимхэж байгаад хүрхрээнээс үсэрлээ*

Бүгд 0,0

Ус руу ороод тэдний айлгах зорилготой гүн шумбалаа. Ааааа хажууд зомби хөөрхий даанч үхсэн гоё санаа энүүний нүүр царайг доош харуулж байгаад өөхийнхөө цамцыг өмсүүлээд хаха. Цамцаа түүнд гялс өмсүүлээд нүүрийн доош харуулаад дээш гаргалаа

~~~Крисийн талаас~~~

Тэр үсэрчлээ

Ёол:хурдан ус руу ороё баек

Баек:ямар баларсан юм бэ үхцэн бол чи бид 2 крисд алуулна амьдрал минь ийм богинхон байсан юм гэж үү иииииййййй

Дө:манайхаан усруу орж хайцгаая

Кай:тэр юу вэ

Лае:аль

Луан:энэ анжейлийн цамц бишүү

Шиүмин:хурдан иатаж гаргая *бүгд тэр хөвж байгаа зүлйиг гаргалаа*

Би:анжейлаа

Бүгд:ААААААААА!!!!!!

Дө:юу вэ зомби бишүү

Тао:анжейл зомби болоод үхчиж ииииийййййй *уйлах*

~~~Миний талаас~~~

Тэдэнд мэдэглэдгүй уснаас гаран машинруу чимээгүй орж ганц цамц олж өмсчөөд тэдний зүг чимээгүй явлаа. Ивий ивий бүгд уйлж бна. Баек ёол 2 бүүр аймар бие биенийгээ тэвэрээд уйлаад байв.

Би:хөөе

Бүгд зүрхээ барин цочов. Зарим нэгэн голын хажууд сууж байсан нь гол руугаа унав хахаха.

Би:яагаад ингэж аймар цочоод байгаан

Тао:чи чи чи АААААААА СҮНС БНА

Би:0,0 сүнс ээ

Крис:чи чи чи

Би:би яасын

Крис:тэр тэр тэр *нөгөө зомбируу заав*

Би:хахахаха

Бүгд -,-

Би:ёооё элэг хахаха яаж явхаараа би энэ хахаха

Баек нулимсаа арчин:яа чи тэнэг юм уу чамаас болж бид 2 крисд алуулж амьдралаа дуусгахна гэж бодож байлаа

Би:хахаха

Ёол:ямар их айсныг мэдхүү

Суо:яа яагаад инээгээд байгаан

Кай:хэнэгчгүй хүн усруу унгаачаад инээгээд байхын

Би:хахаха кай суо луан хэнрий хохино өөрсдөө юу гэж наанаа сууж цаашаа ун гэсийн хахаха

Тэр4:-______-

Би:хахаха элэг минь

Дө:даралт ихэсчлээ

Бүгд:хаха

Дө:-___-

Би:хахаха за манайхаан болжийн уу

Бүгд:дө хувцас угаагаад дуусч бна уу

Дө:одоо мушгиж хатаагаал дуусаа

Би:ёооё элэг минь миний элэг

Ёол:одоо шидүүл

Суо:боли наадах чинь дахиад биднийг чадаж магадгүй

Хэнри:4 хүнийг усруу унгаасан юм чинь 4 удаа усруу шидүүл

Би:хуцна биз 😛

Кай:за манайхаан хөгшнөөсөө ахуулаад залуу хүртлээ шидүүлэе

Шиүмин:хөөе тийм юм байхгүйшүү

Луан:жоохноосоо эхлэе

Би:яа аланшүү

Суо:90оноос 94оныхыгл ус руу хийе

Би \^-^/

Бүгд бие биенийгээ усруу шидэв. Усруу бүгд шидэгдэж дууссаны дараа нэг нэгнийхээ мөрөн дээр суугаад барилдаж түлхэлцэв. Энэ мэтээр орой болж бүгд хувцасаа өмсөж машиндаа суун явцгаалаа.

Баек:анжейлийг шидсэн бол

Суо:анжейл биднийг зэрэгцүүлж зогсоож байгаад нэг нэгээр нь буудаад эсвэл крис бөгсрү амбаардана биз

Бид2: -______-

Бүгд:хахаха

9 Comments

Сэтгэгдэл бичих